onsdag 1 december 2010

Vecka 2 - Orange/gul

Här kommer det jag har gjort på färg kursen vecka 2. Först färg-korten på färgerna orange och gult:


Den här LO:en är också en LO som jag har tänkt göra i flera år. Nu blev den också gjord:) Kanon!

Visar också farsdagskortet jag gjorde till min lilla pappa i november. Det är ju orange på det också så jag tyckte att det passade:)


Sen kommer här en LO som jag gjorde i oktober på min älskade svärmor och mig.




Den här LO:en på min svärmor är en av mina favoritLO:er som jag har gjort. Det är så kul när man blir riktigt nöjd själv:) Man behör skapa något emellanåt som man känner så för, då får iallafall jag inspiration att fortsätta. Och naturligtvis, för att uppskatta det som blir bra måste man ju göra lite sådant som man kanske inte blir så nöjd med, eller hur!:)


Nu skall jag sätta mig och göra lite julkort till våra vänner i Alaska. Det har tyvärr inte blivit så många julkort i år. Vi får väl se hur vi löser det:/
Kram från Maria





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar