fredag 20 mars 2009



Oj, oj, oj! Det kändes som jag gick helt lös med dekorationer och text på det här projektet:). Men...jag hade väldigt kul och njöt av "resan" så jag är glad för det. Det är första gången som jag använder tyg i scrapping. Har fått tyger av min mamma som har sytt mycket lapptäcken i sina dagar. Det blir säkert mer av tyger i mina kreationer framöver för det var väldigt kul och jag giller känslan.
Det är också första gången som jag använder min Bind It All som jag fick av min man i julklapp (puss, puss på dig mitt hjärta:))
I min kort och scrap dagbok skall jag skriva ner allt som jag har skapat och allt annat"scrappit" månad för månad. Sidorna inne i boken är vanligt linjerat skrivpapper.

Här har just solen "övervunnit" molnen och lyser från en klarblå himmel. Det är sååå härligt! Tack för mig idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar