måndag 15 juni 2009

Är det höst eller???

Ja, jag vet ju att det är midsommarvecka så det är väl lite dumt och prata om hösten när "sommaren" precis har börjat:) Men...jag kan ju säga att det inte har känts helt konstigt att sitta inne och göra höstLO:er i det här kalla, blåsiga och blöta vädret. Väntar på solen för att kunna fota den ena LO:n men den andra laddar jag upp här. Har använt G45 och Crate papper, Fancy Pants Glitter Cuts och Maya Road och Prima blommor.

Har också gjort 2 LO:s med Pink Paislee-papper från ett My Scrapbook Nook-kit. Oftast så skriver jag min journaling efter att jag har lagt ut LO:rna på nätet så det skall jag göra på dom här 2.


Ja, det här inlägget slutar med en sommarLO så det visar väl att hoppet finns kvar om en fin midsommar. Ha, ha! Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar