tisdag 17 november 2009

Bind-it-All kurs

"Går" en kurs som Zutter anordnar över nätet, "BIA 101", där vi skall lära oss grunderna för att använda våra BIA:s. Till jul, så har jag haft min BIA i ett år och måste erkänna att jag inte har använt den speciellt mycket:( Det tänkte jag skulle ändras nu:) Vi har nu avslutat 1:a veckan av kursen och jag har lärt mig massor. KUUUUL!
Det första projektet vi har gjort är en "Punching & Binding Guide". Som ni ser så är det punchade hål både här och där men det är för att vi har övat olika punching tekniker. Kursen håller på i fyra veckor och i morgon blir det en ny lektion, vilken jag ser mycket fram emot:) Nu skall jag åka till Engströms Artsudio i Avesta och handla lite material till denna veckas lektioner.
Ha de´gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar