måndag 13 juli 2009

Album nr 2

Det här husalbumet har legat i ett år och väntat på att bli gjort:) Gissa om jag blev glad och såg möjligheten att få det gjort när vi skulle göra ett husalbum på workshopen. Min önskan var att bara göra Melissa Frances "grejer" men känslan av att få sådant här "gammalt" gjort vägde tyngre. Åhhhh, så skönt att det är klart! Albumet handlar om "resan" när vi köpte vårt 1:a alldelens egna hus. Har inte tagit foton på alla sidor i albumet men här kommer några av dom.








Nu skall jag sätta mig och försöka få klart det 3:dje albumet. Mina svärföräldrar kommer på besök imorgon så jag vill ha det klart innan dess. Det skall bli såååå kul att få se dom igen och ge dom en riktig kram och sitta och prata och skratta tillsammans:)
Ha de gott tills nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar