onsdag 5 augusti 2009

Hej, i sommarvärmen!

Här i Fäggeby så är det riktig sommar värme igen:) Märker hur jag går och kikar efter mörka moln så jag är beredd att ta in blommorna ifall det kommer en störtskur. Har nog blivit lite skadad efter allt regnande i juli. Ha, ha!
Det har ju blivit ett litet uppehåll med att posta bilder från workshopen jag var med i. Vi har haft norge främmande och så har det varit kalas och lite annat som vi blev upptagna med. Men här kommer det sista minialbumet som jag gjorde på kursen. Det blev en "Klok-bok" där jag har skrivit lite kloka ord som olika människor har sagt. Boken är ca 7.5x7.5 cm.



Nu skall jag gå och göra en "Raw chokladkyss". Hittade receptet på Reneé Voltaires blogg och det är en VÄÄÄÄLDIGT smaskig dryck! Mandel, vatten, raw kakao, raw kakaonibs, banan och så har jag i lite Stevia och kör allt i mixern. Mmmmmm... Återkommer nog senare idag eller imorgon då jag har mer att visa.
Kraaam på er!/ Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar