lördag 5 september 2009

Oj, vad tiden går!




Nu är det visst redan ca en månad sedan som jag gjorde något på min blogg!!?? Tiden går så fort!
Som ni ser så har jag gjort några kort sedan sist. Skrev i förra inlägget att jag skulle så gärna vilja få lite inspiration till att göra kort. Den inspirationen har varit borta så länge och det vore bra att bygga upp ett förråd med kort för alla tillfällen. Så...jag har börjat med det och inspirationen kom. TJOHOOO! Nu vill jag inte göra LO:s mer, bara kort! Ha, ha! Tänk hur man är!

Har fått en sådan otrolig lust att använda min Cricut. Åhhh, vad jag älskar denna maskin! På http://www.cricutchristmas.blogspot.com/, får man vääääldigt mycket inspiration och jag lär mig många nya saker som jag kan göra med min Cricut. Blev väldigt inspirerad av projektet dom gjorde i torsdags, en pop-up LO. Har ju gjort pop-up kort men aldrig sett det på en LO. Måste bara prova det!:) Dom lärde också ut hur man gör egna embossing platter med Cricuten. Det verkade också vara väldigt kul. Skall bara önska mig en Cuttlebug eller en Epic 6 i julklapp så jag har något att embossa med :)

Annars så jag fått hem min senaste beställning från Hallmarkscrapbook.com. Åhhhhhh, så kul! Så mitt Cricut bibliotek har nu utökats med StoryBook och Solution cartridgen Christmas/Noël. Gjorde ett kort igår där jag använde StoryBook. Skall posta en bild på det i veckan. Båda cartridgarna är iallafall helt superfina. Skall bli så kul att använda dom :D

Nä, nu skall jag gå och börja frosta ur frysen. Ha det gott till nästa gång!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar