söndag 6 september 2009

Vilken kväll!

Vi har en helt fantastiskt vacker kväll här i Dalarna! Molnen sprack upp och solen kom fram och skiner från en helt klarblå himmel. Temperaturen är god och man vill liksom inte gå in inomhus utan önskar bara att kvällen kunde fortsätta så här. Åhhh, vad jag tycker om hösten!

Mamma och S-O har varit här på eftermiddagen. Vi har fått massor av äpplen från våra underbara grannar, så jag lagade en äppelpaj till oss som blev mycket uppskattad. Minna, deras hund, växer så det knakar och hon är så go´. Hon har hunnit bli 7 månader och har blivit så mycket lugnare än förut. Det är så härligt med djur!

Hade två kort till som jag gjorde för några veckor sedan som jag kom på att jag kunde posta idag. Här kommer dom:



Önskar er en fin dag! Kramar från Maria

1 kommentar:

  1. Beautiful cards!! If you don't mind I'm going to scraplift (or is it called card lift) your second one!!

    SvaraRadera