fredag 19 februari 2010

Här kommer Valentinegåvan som jag gjorde till min älskade Arne. Hjärtasken köpte jag på Panduro(5 askar i olika storlekar i ett paket)och även papperet och "braden" kommer därifrån. Blommor, blad och bling är från Prima och det bruna bandet är från Webster Pages.



I asken hade jag lagt i en present tillsammans med den här tagen som jag skurit ut på Cricuten och sedan limmat på en Crafty Secret sticker och satt på en liten Prima ros.


Och så avslutar jag idag med en altrad ram som jag gav till min brorsdotter när hon fyllde år den 9 februari. Det är en vanlig fotoram i trä som jag målade vit och klippte till papper från Webster Pages 6"x6"block-"Sweet as Cherry Pie" och limmade på. Den lilla haren är urklippt från ett av papperna från Nature´s Storybook, WP. Det gröna bandet är också från WP. Blommor och blad från Prima.


Ha en fortsatt fin dag:)

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken vacker ask! Så härliga färger och vackert dekorerad.
    Beskrivningen till asken jag gjort som du frågade efter har jag hittat här http://egenblogg-rantho.blogspot.com/
    Riktigt rolig att göra och man kan ändra måttet lite efter hur stor man själv önskar den.
    ~Anita

    SvaraRadera
  2. Your projects are beautiful!
    Thank you for posting on my blog during the Zutter Zisters Blog Hop. :)

    SvaraRadera