lördag 13 februari 2010

Mer kort!

Har använt "scrap"-bitar och gjort några fler kort. På det första kortet har jag använt en supersöt hund-sticker från Crafty Secret. På halsbandet till hunden står det "I miss you". Den är bara sååå söööt!



Och eftersom det är Valentine imorgon så kommer det här några Valentine-kort. Hade tänkt att jag skulle ha gjort fler Valentinekort och skickat men hälsan tillät inte det den här veckan. Maybe next year...:D

Det här "kortet" gjorde jag som en "tavla" och gav till min mamma igår. Idén kommer från A Million Memories blog där Stacey Cohen hade gjort ett sådant fint kort som jag "liftade". På bloggen finns en mall till hjärtat att ladda ner.

Ja, eftersom det är Valentine imorgon så har jag gjort en liten present till min älskade älsklings-gubbe som han skall få imorgon. Får se om jag laddar ner och visar den imorgon.
Annars så har jag gjort klart en LO här på morgonen och jag har också börjat på en altrad ram. Fast jag inte alls är i form fysiskt så verkar det som insperationen flödar:D Det är sååå härligt! Jag får bara "go with the flow":) Tjoho!
Önskar er en fin dag!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar