onsdag 3 november 2010

Födelsedag i Gävle

Förra söndagen var vi på kalas i Gävle och firade Josefin som fyllde 17 år (HJÄLP! Var tar tiden vägen?) Jag har inte varit på kalas i Gävle sedan Josse fyllde 14 år pga hälsan. Jag har varit väldigt ledsen för att jag inte har kunnat varit med på mina goa brorsbarns och deras mamma och pappas födelsedagar. Men...nu var det ju x-tra kul att kunna åka dit och det kändes riktigt stort att kunna vara med på kalas och att få träffa alla:D

Josefin (alltid med glimten i ögat;)17 år:



Josefins pojkvän var också med på kalaset och det var så trevligt att få träffa honom:) Här är kärledsparet Josefin och Simon;)



Josse önskade sig pengar till en systemkamera i födelsedagspresent så det passade ju bra att använda Bo Bunnys "Mama-razzi" papper och göra ett kort till henne:) Blomman har jag gjort själv. Har använt Prima spets, Cuttlebug dies och en massa Glimmer Mist. Bokstäverna är dies från Tim Holtz, Vintage Market.



Och insidan av kortet:



Käre bror, om du (eller någon annan i familjen) läser det här, så lovade jag att ladda ner en Scrap-LO på dig när du spelar golf utanför vårt hus. Tyvär så är det något "vajsing" med datorn så det går inte att göra. Vi får titta på den en annan gång istället:)
Ha det så gott!
Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar