lördag 7 april 2012

GLAD PÅSK!



Vill bara önskar nära och kära en riktigt fin Påsk! Det var så kul att vara ute med kameran och fota blommor igen så jag sänder med lite "påskpyntsbilder" som jag tagit på våran trapp.









Ett vackert, lite ovanligt påskägg. Ägget symboliserar nytt liv och det var ju det som Jesus gav oss genom det Han gjorde för oss en påsk för ca 2000 år sedan. För dig som läser detta, önkar jag att du skall få uppleva nytt Liv på de områden du behöver det, för det år som ligger framför dig.


Avslutar med en kudde som jag har sytt av gamla dukar, ett örngott och en virkad kylskåpsmagnetsfjäril som jag har hittat i Second Handbutiker. Har också sytt på lite rosa pärlor och en Prima-blomma.
                                          
                                                    
Önskar er Guds rika välsignelse och en fortsatt fin Påskhelg:)

Kramar från Arne och Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar