tisdag 24 april 2012

Hej svejs!

Idag har det varit den första någorlunda varma dagen på länge. Även om det har kommit några regnskurar så har solen varit framme långa stunder. Sååå sköööönt!

Var över och pratade med grannen lite, det är alltid så trevligt. När våren kommer så börjar vi ta våra små pratstunder i trädgården och pratar om dittan och dattan. Eftersom vi båda är trädgårdsfantaser och "pysslare" så blir det mycket prat om trädgård och skapande :) Det är fantastiskt att ha en sådan fin granne :)

Lägger in en bild på en till kudde som jag har "pimpat" lite. Kuddfodralet var färdigsytt när jag köpte det på second hand. Den hade några, enligt min mening, väldigt tråkiga bruna knappar. Sydde på ett fint broderat band, bytte ut knapparna och skar ut bokstäver och limmade på. "O-et" i LOVE, är en grytlapp som jag också köpt på second hand. De fina broderade blommorna var där när jag köpte den.




Ha en fin dag!
Kramar från Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar