lördag 19 december 2009

Hej!

Igår tog vi in julgranen. Det spreds en härlig doft av jul på nedervåningen, det luktar sååå gott med gran:D Idag kläddes granen och julklapparna lades under den. Nu är verkligen julstämningen på plats:)

Igår tog Arne ett härligt beslut. Arbetskamraten som han skulle jobba för i julhelgen frågade om han kunde få tillbaka sina arbetspass!!?? Såå...Arne sa att det kunde han och är nu ledig i 2 1/2 vecka (förutom på onsdag) om han vill. Jag tror att det kan vara bra för honom. Han har jobbat mycket och är nog ganska trött så det blir bra med lite vila innan han börjar på sitt fasta jobb(HALLELUJA! för det) i januari.

Här kommer ett foto på ett väldigt enkelt bokmärke som jag gjorde för ett tag sedan. Fick en väldigt fin andaktsbok för ett par veckor sedan som jag kände att jag ville ha ett bokmärke till. Har använt mig av G45 Christmas Past papper.


Ha det gott tills nästa gång:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar