onsdag 9 december 2009

Nu är det jul här i vårt hus......

...tra lalla lalla la...
Har gjort en "flagg-girlang"(har ingen aning vad man kallar detta:D) av Jenni Bowlin chipboard och Melissa Frances fina julpapper, glitterstjärnor och stämplar. Åhhh, vad jag tycker om MF grejer! Ser fram till CHA mässan i USA i januari där jag vet att dom skall släppa nya papper och produkter(dom gjorde inga nya produkter till mässan i somras). Bokstäverna är utskurna med Cricuten, Storybook, och körda genom Xyronen och så har jag haft på lite Doodlebug glitter. Har också sprayat MASSOR med Glimmer Mist, färgen Pearl, på papperna och på stämpelmotiven. Har ärligt talat INGEN som helst aning var vi skall hänga denna men...det löser sig nog till slut:D




Det här är "mittbiten". Har klippt ut flickorna från ett av MF papperna och satt på det med distanskuddar. Den lilla bjällran har jag köpt på Tiimari, kanelstängerna på Panduro och det fantastiskt fina glitter-tyllen har jag köpt på hobbyochhantverk.se. Spetsen är från min mammas gömmor:) Oj, jag glömde visst och förminska denna bilden! Men då ser man ju det fina glimmret från Glimmer Misten tydligare:)


Avslutar med ett litet julkort där jag har använt G45 fantastiska Christmas Past papper. Ordet "PEACE" har jag skurit ut med Cricuten, Winter Woodland. Har också haft på lite guldglitter Stickles på den fina ängelns vingar.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar