onsdag 6 januari 2010

Har gjort 2 st kort där jag har använt mig av A Childs Year (Cricut) kassetten igen. På det första har jag använt Melissa Frances vinter/julpapper som kom ut förra hösten. Dom är fantastiskt vackra! Kortet har jag gjort till min faster som fyller år i dagarna.


Och här kommer ett kort till min lilla brorsson Leo som fyller år på måndag.
 
Posted by Picasa

Här i Dalarna har vi det väldigt kallt, det var -27 strax efter 8.00 i morse. När solen var uppe, så var det bara -22-23 grader! För andra gången på drygt en vecka så har vattnet frusit i badrummet på andra våningen. Kylan skall ju hålla i sig några dagar till så vi hoppas att det inte blir några komplikationer av det.

Jag har fler grejer att ladda ner så jag återkommer snart igen:)
Ha de gott! / Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar