tisdag 19 januari 2010

Webster Pages

Mmmm...vackra papper! Har använt deras Postcards to Paris, 6"x6", till det här sista projektet som jag gjorde på BIA kursen som jag tog innan jul. Vi skulle använda Zutters Cover-All. Cover-All är som en pärm som du stoppar in ditt mini-album i. Det skyddar albumet väldigt bra så jag kommer helt klart att använda det fler gånger.
Målade "pärmen" med akrylfärg först innan jag limmade på mitt 6x6 papper. Det skall vara min "minnes-bok" för 2010 så det finns linjerade blad, bland alla vackra mönstrade papper, där jag kan skriva lite minnesanteckningar. Har även använt WP vellum papper och bokstavsstickers, rubons från Daisy Bucket, Melissa Frances tags och dekorationer, spets från Panduro, gem från Making Memories och jag har även använt en mall från dom och gjort egna kuvert. Där skall jag lägga i minnes-grejer, om jag har något som jag vill spara eller kanske skriva något personligt som jag vill dölja.
Ja...varning för många bilder:D Jag har ändå inte tagit foton på alla sidor:)













Jag dekorerar mer efter varje månad så albumet är långt ifrån klart:) Åhhh, jag är sååå förälskad i dessa papper! Och jag vet att jag långt ifrån är ensam om det! Jag vet ingen "Ning"-sida, som det laddas ner så många projekt på, och så ofta, som på Websters "Inspire Me" sida.
Nä, nu skall jag gå och göra lite annat. Hoppas att ni alla har det bra!
Kramar från Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar